Pagini

5 aprilie 2013

Ce-a fost mai intai, oul sau gaina?

"La Inceput era Cuvantul"...Nici oul. Nici gaina. Dupa care Eva a muscat din marul Intelepciunii. Sau al Cunoasterii, nu mai tin minte, ca era un mar bot-de-iepure, delicios. Si de-atunci ne ia Drulea Spataru' pe noi, femeile, pedepsite ca am indraznit sa nu respectam un ordin clar de a NU musca din mar: si cu cariera, si casnice, si cu copii (mai mici sau mai mari, si peste 30 de ani, doar ii stiti cine sunt...) si cu gravideala, si cu nastere, si cu epilat si cu pensat si cu gatit (mamaliga cu branza specialitatea mea).

Da' ce-i al nostru, e al nostru: melitza. Vorbim. Ca acum in zilele noastre avem voie. Si avem si pareri. Si opinii. Si Ioana D'Arc a murit ca noi sa putem vorbi. Sau surorile Bronte, iar nu mai tin minte exact ca de cand am nascut sufar de amnezie senilica. Indiferent de originea prazilianca (am rude la Gradinari, de unde ne vin gogosari) sau nu, noi, femeile, vorbim.

Asa ca vorbesc si eu. Si mi-a zis sotul meu sibian ca o sa ma injure multi macho men de Ardeal, ca nu-s asa ca el, toleranti (=Ignore-antzi, da-i Doamne sa inteleaga aia fara simtul ironiei si al umorului jocurile de cuvinte!), da' orice publicitate fie ea si negativa e o forma de publicitate, nu? Nu sunt strutz sa-mi bag capul in nisip ca sa nu mai aud ceva negativ, dar cand strutzul sta asa cu capul in nisip se ajunge mai usor la fundul lui sa fie pupat. Asa ca hit me. Voi vorbi.

Habar nu am despre ce, vad ca ma apuca pe la 3 noaptea, depinde de ce ma mai enerveaza peste zi. De la mame crizate care vor sa-si alapteze copiii pana la 6-7 ani si pe care le sustin sa o faca pana la 18-30 ani, pana la evenimente de mare interes social. Ca la politica nu ma pricep, m-a platit barbatu-mio sa merg sa votez nush ce rahat ultima data, ceva cu DA sau NU...


No, noapte buna, sau buna dimineata ca e 4:55AM si fie-mea maraie nervoasa in pat, langa mine, ca nu poate dormi de nasul infundat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu