Pagini

23 iulie 2013

Later Edit - campania Heineken The Voyage

Ok, statui eu stramb si judecai drept (gravitand in fata laptopului de munca) si ma hotarai sa particip totusi si la concursul Heineken. Da, ala cu The Voyage, cu premiul cel mare un Space Training colosha la NASA.

Stiu ca intial am zis ca nu, lasa, aici in prima postare pe tema http://mukallita.blogspot.ro/2013/07/the-voyage-sau-calatoria-cu-c-mare-de.html, ca ce sa fac eu cu un Space Training daca nu ma trimit apoi si pe Luna.

Dar nu se stie niciodata cum e cu norocul aluia care nu incearca, pana la urma am atuul cel mai mare, doar mi-a zis mamaie de la Bechet ca am mancat mult Turkish delight cand eram mica. Ar fi timpul ca Universul sa ma rasplateasca si sa-mi intoarca investitia in noroc, nu?

Cat de tare ar fi sa o sun pe mamaie Sab(r)ina de la NASA:

Io: "Alo, saru'mana, mamaie, io sunt. Te sun de la NASA, sunt la un Space Training".
Mamaie: "A? Ce-i aia maica? Speis trei ning?"
Io: "Ma pregatesc niste neni sa plec in Spatiu asa ca cosmonautii. Ca nenea Yuri ala de a avut cateaua aia Laika cum avea tanti Lenuta una, mai stii? Ma dau cu un scaun intr-o bila mamaie, si se invarte tare asa de imi zboara si falcile de pe fata in lateral."
Mamaie: "Si cat costa, maica?"
Io: "Nimic, am castigat un concurs."
Mamaie: "Si la ce-ti foloseste, maica?"
Io: "Nu stiu, da' e cool, ia iesi matale acolosha la poarta si zi-le vecinilor tatzi ca te sun de la NASA, din SUA, fac antrenament pentru plecat in Spatiu."
Mamaie: "Bine, fa, maica, le spui. Deci vii la Bechet sa ma vezi cu racheta, asa-i?"

THE END.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu